2012. augusztus 22., szerda

David Gaider: Az elorzott trón

Be kell valljam, sosem játszottam Dragon Age játékkal, így nem voltam ismerős a világában. A könyv tulajdonom volt már egy ideje, de sosem tudtam magam rászánni az elolvasására, pedig a borító igen csábító. 
Viszont talán rosszkor olvastam, rossz időben, és az is rossz, hogy nem írtam egyből az olvasás után bejegyzést, mert alig maradt meg valami. Mintha el sem olvastam volna, és ez nem válik előnyömre. :(
Talán nem olvastam elég figyelmesen, de jó sokára tűnt fel, hogy a Rowan nevű szereplő valójában nő. 
Maricnak menekülnie kell, miután a lázadók megölik a Lázadó Királynőt, aki történetesen az anyja. Maric ember, és övé az a bizonyos címbeli trón. A borítón Maric egy szőke férfi. Férfi. Én viszont sokkal fiatalabbnak képzeltem el, aki még nem férfi, de már nem fiú. Ó, egek, ez életem egyik legrosszabb blogbejegyzése, amit könyvről valaha írtam! amenekülő Maric Loghainhoz és az erdőben élő kívülállókhoz csatlakozik, később találkoznak Rowannal, aki, mint tudjuk, nő. 
Valójában nem igazán ragadott meg a történet, pedig végigolvastam. Rémlenek elfek, csaták, törpék. Újraolvasást érdemel, és nem három hétig, két hónapig darabokban olvasva, hanem nekiülve, békén hagyva, ahol csak erre tudok koncentrálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése